En ePassi-app, alla förmåner

En unik multi-plånbokslösning som omfattar alla utvalda förmåner.

Automatiserad administration

Inga beställningar, väntetid, eller behov av fysisk distribution av förmånsedlar. Rapportering av förmåner i realtid, även automatiserat upprätthållande av anställda.

Inget svinn

Arbetsgivaren betalar inte för outnyttjade förmåner eller saldoöverföringar.

Kapitalet används efter den verkliga användningen

Pengarna finns där de verkligen ska vara, betalning överförs direkt till tjänsteleverantörens konto, för tjänster som använts av den egna personalen.

Enkel och snabb uppstart

Endast registrering utan besvär av förskottsbetalningar och logistik. 

Bekanta dig med ePassis tjänster

Därför har de valt ePassi

Börja använda ePassi direkt 

Ni kan installera och börja använda ePassi på några timmar och de anställdas förmåner finns tillgängliga direkt! Tack vare ePassis långa erfarenhet och stora kundbas hittar vi på ett flexibelt sätt alltid det förmånligaste och lämpligaste sättet för arbetsgivare att ge personalförmåner enligt skatteriktlinjerna. I samband med införandet hjälper vi i alla stadier till med kommunikationen till personalen för aktivering av förmånerna.

Ta kontakt